Voorhouts Kamerkoor

Welkom op de site van het Voorhouts Kamerkoor

We zijn een kamerkoor met een gevarieerd klassiek repertoire. De repetities zijn wekelijks in Voorhout, maar de leden komen ook uit andere plaatsen in de Duin- en Bollenstreek.

Vacatures

Houd je van klassieke muziek zingen? Kun je noten lezen? Zoek je een koor waar je mooie muziek kan maken in een gezellige sfeer?  We zoeken zangers/zangeressen in alle stemgroepen. Kijk eens bij de vacatures.

Nieuwe Dirigent

Hoera we hebben een nieuwe dirigent! We zijn blij dat vanaf 1 mei Oksana Kryuchkova het Voorhouts Kamerkoor gaat dirigeren.

Afscheidsconcert van onze dirigent Ilia Belianko 6 april 2024 jl.

Na ruim 17 jaar ons kamerkoor te hebben gedirigeerd en geïnspireerd heeft Voorhouts Kamerkoor op 6 april jl afscheid genomen van onze dirigent Ilia Belianko. Dit deden wij door een concert in 'onze' Kleine Kerk in Voorhout. Meer hierover op de pagina Actueel.

"Een valse noot zingen is onbelangrijk, maar zingen zonder passie is onvergeeflijk"
-Ludwig van Beethoven